Største Matros på vakt!

Største Matros på vakt!
Elise øver seg på å styre Friskus

lørdag 21. november 2015

Vi drar i morgen!





Men først må du få høre litt om det vi har gjort her. En dag skulle vi på stranda. Da var det så store sanddyner man måtte gå over for å komme til stranden. Derfor akte vi i sanden i stedet. Jeg gravde beina mine ned, Silje stupte kråke ned, jeg slo hjul og Øyvind tok seg en sanddusj. Da var vi ganske sandete når vi kom opp igjen. 

Helt nedgravd i sanddynene
Det var så stort som et fjell vi kunne ake ned fra


Perling er veldig populært for tiden, så derfor ville jeg perle et ARC-perlebrett. Det brukte jeg 3 dager på.

Jeg kom i ARC avisa med denne her
En dag skulle vi plante trær. Da kjørte vi buss opp et lite stykke, og resten gikk vi. Det var kjempeslitsomt å gå! Da vi kom frem fikk vi banan, sjokoladekjeks og vann. Så skulle vi begynne treplantingen. En mann hadde vist oss hvordan vi skulle gjøre det. Jeg trodde vi skulle plante 1 tre til sammen, men det viste seg at hver person skulle nesten fått 8 trær hver. Man ble ganske sliten etter hvert, ja.

Treplanting er slitsom jobbing.Det ble dagens gymtime.

Vi plantet 8 trær hver
Neste dag skulle vi skrive en søknad om å få med en teddybjørn over Atlanteren. Han heter Sailor Ted, og jeg er nok den som har mest lyst til å ha med han over, kanskje. Jeg synes det ble en ganske kul søknad. 

Vi sendte med bilder i søknaden

Håper at Sailor Ted vil bli med oss
På tirsdag skulle vi på et 80-talls kostymeparty. Da var jeg prinsesse Leila. Det ble ganske kjedelig etter hvert, og så ble vi trøtte så i gikk hjem. 

Jeg var Prinsesse Leila, og pappa var fra Top Gun. Will og Emily hadde også kledd seg ut
Jeg gleder meg skikkelig til vi skal begynne å seile over Atlanteren! Og dette er også det siste blogginlegget jeg skriver før vi starter. Hade for denne gang.

Sees på andre siden!

1 kommentar:

  1. Kjære Elise ! Ja,tenk imorgen drar dere, det blir spennende ! Håper bølgene er snille med deg. Skjønner det var gøy å ake i sanddynene, men at det var godt med en dusj etterpå ! Du, så flott ARC-perlebrett du laget, forstår godt at du kom i avisen med det. Har dere nå fått vite hvem Sailor Ted skal seile med over havet da ? Så gøy med 80-talls karneval, du var nydelig som prinsesse Leila. Flott at dere plantet så mange trær, må ha vært nesten 40 da siden dere er 5 ! Nå ønsker vi deg, Øyvind og Silje en flott seilas over Atlantern - vi tenker på dere og er så glad i dere ! Stor klem fra Mormor og Morfar

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.