Største Matros på vakt!

Største Matros på vakt!
Elise øver seg på å styre Friskus

torsdag 14. januar 2016

Er du interessert?


Jeg tror du er interessert hvis du gleder deg til vi kommer hjem, og jeg vil gjerne få si at dette blogginlegget kommer du til å synes er kjempesupert hvis du går i klassen min. Jeg kommer nemlig til og komme hjem til Norge på besøk i mai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er fordi mamma ikke vil seile over Atlanteren tilbake. Flyet lander i slutten av April. Dere begynner på skolen klokka halv ni, ikkesant?, og de fleste våkner klokka syv (også jeg) og det blir klokka to på natta i den tiden vi er i nå!, å våkne for meg. Så, når jeg kommer på skolen, pass på og ikke vise en film om snegler, for da kommer jeg til å sovne i timen. Dette er ikke sikkert: En dag kommer jeg og møter dere når dere er ferdig med skolen( jeg tror det er da jeg først møter alle), dagen etter er jeg nok på skolen, men er nok fortsatt litt trøtt.

I går badet vi, kjørte romperister. Bakte skoleboller, hoppet fra helt foran på båten, og jeg og Aurora prøvde å ta romperisteren til båten deres, å hente tørre klær, og det gikk, selv om det var et hav av vann der. Jeg har også flettet sånne små-fletter(rasta-fletter) på meg selv. Nå får vi snart besøk av farmor og farfar. Håper du synes blogginlegget var fint!
Hilsen Elise
Jeg gleder meg til å se alle vennene mine!
 

3 kommentarer:

  1. Jeg gleder med til å se deg :-)
    Hilsen Ane

    SvarSlett
  2. Hei gleder meg å savner deg Hade
    Hilsen Julia

    SvarSlett
  3. ja vi begynner på skolen klokka halv ni. gleder meg veldig til å møte deg
    hilsen Julia

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.