Største Matros på vakt!

Største Matros på vakt!
Elise øver seg på å styre Friskus

onsdag 10. juni 2015

Båtbursdag 6 juni



Hei, det er en stund siden jeg har skrevet et blogginnlegg, så da synes jeg at det var på tide snart. 
Jeg er 10 år!

På båtbursdagen var det kjempekult! Nesten alle kunne komme! Når de kom fikk alle se seg rundt om i båten. Da båten kjørte var det noen som ble litt sjøsyke. Da var det flaks at jeg hadde sjøsykearmbånd. På veien over til Steilene, fikk jeg gaver. Jeg fikk masse kult og fint!  

Jentene på fordekket

Da vi var på Steilene viste jeg de andre labyrinten. Da hadde vi en sånn konkurranse at en startet i midten og en startet der hvor man egentlig skulle begynne. Så løp Den i midten til der den andre sto og den som sto ytterst løp til midten. Hvis det var vanskelig å forstå så labyrinten ut som en spiral. Vi måtte være tilbake kvart på ett, fordi da skulle vi spise. Ved bordet spiste vi pizzasnurrer og brownies. Alle synes at det var kjempegodt. En av jentene mistet Pizzasnurren sin på bakken, og da kom det en frekk måke og tok hele pizzasnurren hennes.



Etter maten fikk vi en eske som vi kunne plukke fine steiner, kule skjell og andre rare ting vi fant på stranden. Da vi følte at vi var ferdige med å plukke ting kunne de som ville lære seg noen knuter. Noen klarte det helt med en gang, og noen brukte litt lengere tid. Så snart vi var ferdige var det frilek til kvart på to fordi da skulle vi seile. 

Noen av de atten barna ombord

Når sånn ca. alle var i båten fikk de en overraskelse av meg, rainbowloom- armbånd. De var i litt forskjellige farger, og man kunne bytte hvis man ville. Da vi reiste tilbake fikk vi godteposer. Ingen ville at bursdagen skulle ta slutt, ikke jeg heller. Alle ble hentet og jeg tror at de hadde hatt det gøy i bursdag. 


Nå er det bare ti dager igjen til vi skal dra og jeg gleder meg skikkelig! Hilsen Elise.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.