Største Matros på vakt!

Største Matros på vakt!
Elise øver seg på å styre Friskus

torsdag 25. juni 2015

Labyrinten på Samsø


luftfoto af Samsø Labyrinten
Dette er halve labyrinten.

I dag har vi vært i Samsølabyrinten. Det er verdens STØRSTE labyrint! Bussturen gikk helt greit, da hadde vi omtrent hele bussen for oss selv. I labyrinten var det oppgaver og to alternativer. Svarte man det ene skulle man gå til venstre, og svarte man det andre skulle man gå til høyre. Det var et slags hus i midten hvor man skulle finne frem til. Da var man i mål. Vi brukte vel en god del tid, men vi kom oss frem til slutt. På bussen hjem var det også en hel skoleklasse som skulle på, men vi fikk heldigvis plass. Da vi kom hjem gikk jeg og mamma i butikken, og da vi kom tilbake hadde pappa sett at jeg hadde fått mail fra Supernytt! Supernytt hadde sendt en mail til meg om at de ville lage en nettsak om seilturen i neste uke! Jeg måtte svare på noen spørsmål som de hadde sendt til meg. Neste dag hadde vi fått svar og jeg gleder meg til å se det!



Hilsen Elise

Meg på stranda!
  
Image result for supernytt
                                                                                          

1 kommentar:

  1. Hei Elise. Godt at dere fant frem i labyrinten. Håper at Silje også kom ut ?! Så moro med Supernytt da, der skal vi følge med til uken for å se hva de skriver. Håper at seilasen til Kiel gikk fint, og at du ikke ble sjøsyk. Siden Silje ikke har egen blogg må du hilse henne spesielt fra oss. Gleder oss til å skype med dere en annen dag. Klemmer fra bursdagsmorfar.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.